Overslaan en naar de inhoud gaan

KesselsKramer lanceert campagne Vandebron

De campagne ‘goeie energie’ roept Nederlanders via tv en online op om over te stappen op wat gepropageerd wordt als de meest duurzame…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het idee voor Vandebron ontstond in 2013 met de vraag waarom je energie niet gewoon rechtstreeks van een windmoleneigenaar kunt kopen. Dit groeide uit tot de &;marktplaats&; van de energie die opwekker en afnemer dichter bij elkaar brengt. Het idee is dat de consument zo de schoonst mogelijke energie krijgt en de zelfstandige producent een betere prijs. 

related partner content for mobile comes here

KesselsKramer won het account afgelopen maart na een pitch. Het bureau bedacht dat als ‘de beste energie’ rechtstreeks Vandebron komt, ‘de beste reclame’ ervoor ook van de bron zou moeten komen. Dit werd de inzet van de campagne waarin trotse energieproducenten hun eigen, lokaal opgewekte energie aan de man brengen.

Naast vier tv-commercials en display bannering zijn het design en de website van Vandebron aangepast in lijn met de campagnevoering.

Credits
Verantwoordelijk bij klant: Remco Wilcke, Pieter van Wijk, Jaap Grolleman, Astrid van den Oetelaar,
Strategie, creatie, productie: KesselsKramer
User experience: Buyerminds
Regie: Johan Timmers
D.O.P.: Melle van Essen
Edit: Peter Alderliesten, NCE
Muziek: ‘Alcohol’ the Parlandos
Post productie: Storm
Sound: Good Sounds
Fotografie: Rick Hekman

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in