KesselsKramer lanceert campagne Vandebron


Het idee voor Vandebron ontstond in 2013 met de vraag waarom je energie niet gewoon rechtstreeks van een windmoleneigenaar kunt kopen. Dit groeide uit tot de 'marktplaats' van de energie die opwekker en afnemer dichter bij elkaar brengt. Het idee is dat de consument zo de schoonst mogelijke energie krijgt en de zelfstandige producent een betere prijs.
KesselsKramer won het account afgelopen maart na een pitch. Het bureau bedacht dat als ‘de beste energie’ rechtstreeks Vandebron komt, ‘de beste reclame’ ervoor ook van de bron zou moeten komen. Dit werd de inzet van de campagne waarin trotse energieproducenten hun eigen, lokaal opgewekte energie aan de man brengen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNaast vier tv-commercials en display bannering zijn het design en de website van Vandebron aangepast in lijn met de campagnevoering.
Goeie energie krijg je rechtstreeks van Vandebron | Peter van Roij
Goeie energie krijg je rechtstreeks van Vandebron | Jaap en Feikje
Credits
Verantwoordelijk bij klant: Remco Wilcke, Pieter van Wijk, Jaap Grolleman, Astrid van den Oetelaar,
Strategie, creatie, productie: KesselsKramer
User experience: Buyerminds
Regie: Johan Timmers
D.O.P.: Melle van Essen
Edit: Peter Alderliesten, NCE
Muziek: ‘Alcohol’ the Parlandos
Post productie: Storm
Sound: Good Sounds
Fotografie: Rick Hekman
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid