Overslaan en naar de inhoud gaan

Dentsu Aegis Network lanceert nieuwe data-unit: DAN DNA

Dataspecialisten worden ondergebracht in een nieuw dochterbedrijf, onder de noemer 'data in action'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

gaat fungeren als &;data driver&; voor de Nederlandse bureaus binnen het Dentsu Aegis Network.

related partner content for mobile comes here

Twintig specialisten met verschillende achtergronden - variërend van academische marketingonderzoekers, data scientists tot technische consultants - zullen vanuit een centrale plek in het Dentsu Aegis-pand gaan werken aan een meer datagedreven toekomst. De nieuwe unit gaat geleid worden door managing director Walter Flaat, head of commerce Melanie Vermolen en head of operations René Nijhuis.

‘Deze stap laat zien hoe wij, binnen ons netwerk, in staat zijn onze krachten te bundelen en het verschil te maken.’, stelt Julius Minnaar, CEO Dentsu Aegis Network Netherlands. ‘DAN DNA moet in staat zijn om complexe vraagstukken van klanten op te lossen en de bundeling van kennis en ervaring moet ons versterken. Dit maakt dat wij, met data als basis, de verbinding kunnen maken tussen mens, marketing en technologie.’

De nieuwe data-unit is vanaf 1 juli volledig operationeel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in