Overslaan en naar de inhoud gaan

11 cases genomineerd voor Dutch PR Awards 2015

Jury vindt kwaliteit inzendingen hoog en waardeert die met een 8.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury van de Dutch PR Awards heeft maar liefst elf bureaus genomineerd om een kans te maken op prijs. Uit in totaal 39 inzendingen zijn de nominaties geselecteerd. De prijzen worden voor de vierde  maal uitgereikt aan de deelnemende bureaus met PR-campagnes in de vier categorieën Corporate/reputatie/strategie, Maatschappelijk, Business to Consumer en Business to Business. Op 2 juli  vindt de uiteindelijke verkiezing plaats tijdens een feestelijke bijeenkomst. Kaarten voor deze bijeenkomst zijn te bestellen via www.dutchprawards.nl

related partner content for mobile comes here

Juryvoorzitter Hans Koeleman vindt dat de inzendingen met recht een veelzijdig beeld geven wat de Nederlandse PR- en Communicatieadvies bureaus hun opdrachtgevers weten te bieden.

Koeleman: &;Van opvallend creatieve cases tot gewoon zeer degelijke noest werk zonder franje maar met een uitstekend resultaat. Waar kun je als bureau het verschil maken? Gemiddeld kwamen de genomineerde cases uit op een rapportcijfer van bijna een acht en dat is hoog.&;

De genomineerden zijn:

Corporate/reputatie/strategie

Bijl PR – KWF Kankerbestrijding – Wetenschap Dichtbij

Bex*communicatie – Crisiscommunicatie

De Issuemakers – Mijn bieb moet blijven!

Maatschappelijke cases

Bijl PR – Randstad JEUGD OP ZOEK in beeld

Bex*communicatie – Campagne vakantiewerk

De Issuemakers –De Week van de Mediawijsheid 2014

Business to Consumer 

Progress Communications – Windows XP:

Coopr – Welke bijnaam heeft jouw auto?

Leene Communicatie– Nuon Club Competitie

Business to Business

Coebergh PR – De Amersfoortse – Doorgaan.nl

LVB Networks – Foodbrigade:

De jury van de Dutch PR Awards 2015 bestaat dit jaar uit Hans Koeleman (KPN), Paul Stamsnijder (Reputatiegroep), Marjolein Meynen ( Rijksmuseum Amsterdam), Ivar Nijhuis, (communicatieman van het Jaar 2014), Marco Aarnink ( Drukwerkdeal), Willem Overbosch (o.a  De Zaak en ZZP Servicedesk), Rocco Mooij (hoofdredacteur Communicatie) en David Gribnau (oud-voorzitter VPRA). 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in