Overslaan en naar de inhoud gaan

Nescafé wil Duitsers nader tot elkaar brengen

Een kop koffie is daar volgens het merk uitermate geschikt voor.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nescafé wilde in Berlijn mensen in contact met elkaar laten komen. Waarom in Berlijn? Omdat in Duitsland naar verluidt veel eenzame mensen wonen.

related partner content for mobile comes here

Idee van de actie &;It all starts with a Nescafé&;: eens kijken hoeveel van die vluchtige voorbijgangers een vriend van je kunnen worden via een kop koffie.

Geheimzinnig apparaat

Aan beide kanten van een straat was een geheimzinnig apparaat aan een stoplichtpaal bevestigd. Alleen als twee mensen tegelijk op een knop drukte, opende het mysterieuze apparaat zich en schonk het een kop Nescafé.

Resultaat: 318 &;connecties’, 33 high fives, 285 keer werd er gezwaaid en 839 keer glimlachten mensen.

Volgens is deze marketingactie een uiting van de nieuwe marketingweg die het bedrijf is ingeslagen.

Voor het eerst in 75 jaar werden juni vorig jaar alle producten en marketing in één positionering ondergebracht om zo flexibeler te kunnen werken en het merk beter in te richten op de de lokale smaken.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in