Sanoma richt zich op bewegend beeld
De naamsverandering naar Sanoma Media Netherlands sluit volgens de uitgever aan op de integratie op internationaal niveau van Sanoma Magazines en Sanoma Entertainment. Deze nieuwe divisie gaat Sanoma Media heten. 'Door Sanoma Magazines te integreren met Sanoma Entertainment wordt er concrete tv-kennis en expertise in bewegend beeld toegevoegd aan de huidige print en digitale expertise', meldt het bedrijf.
Ceo Dick Molman licht toe: 'Wij willen de komende jaren als mediabedrijf blijven groeien. Dit betekent onze positie in de print- en eventsmarkt stabiliseren, groeien in digitale media en ook uitbreiding van ons portfolio met bewegend beeld. We werken nu al met bewegend beeld in onze apps, op nu.nl, zie.nl en in veel van onze online titels. Toevoeging van dit mediumtype aan ons portfolio versterkt onze positie als mediabedrijf: we bieden media- en marketingkennis aan op 4 terreinen: print, digitaal, events en bewegend beeld.'
De naamswijziging gaat in vanaf 5 april 2011. De komende maanden wordt de rebranding voorbereid. Het hanteren van Sanoma Media als overkoepelende merknaam heeft geen gevolgen voor de organisatiestructuur. De onderverdeling Print en Digitaal blijft dan ook bestaan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid