Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma richt zich op bewegend beeld

Sanoma Uitgevers en Sanoma Digital gaan één merknaam hanteren: Sanoma Media Netherlands. Ook gaat de uitgever zich richten op bewegend…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De naamsverandering naar Sanoma Media Netherlands sluit volgens de uitgever aan op de integratie op internationaal niveau van Sanoma Magazines en Sanoma Entertainment. Deze nieuwe divisie gaat Sanoma Media heten. 'Door Sanoma Magazines te integreren met Sanoma Entertainment wordt er concrete tv-kennis en expertise in bewegend beeld toegevoegd aan de huidige print en digitale expertise', meldt het bedrijf.
Ceo Dick Molman licht toe: 'Wij willen de komende jaren als mediabedrijf blijven groeien. Dit betekent onze positie in de print- en eventsmarkt stabiliseren, groeien in digitale media en ook uitbreiding van ons portfolio met bewegend beeld. We werken nu al met bewegend beeld in onze apps, op , en in veel van onze online titels. Toevoeging van dit mediumtype aan ons portfolio versterkt onze positie als mediabedrijf: we bieden media- en marketingkennis aan op 4 terreinen: print, digitaal, events en bewegend beeld.'

related partner content for mobile comes here

De naamswijziging gaat in vanaf 5 april 2011. De komende maanden wordt de rebranding voorbereid. Het hanteren van Sanoma Media als overkoepelende merknaam heeft geen gevolgen voor de organisatiestructuur. De onderverdeling Print en Digitaal blijft dan ook bestaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in