Overslaan en naar de inhoud gaan

Ronald Koeman in nieuwe merkcampagne Hak

Hak heeft Feyenoord-trainer Ronald Koeman gecontracteerd om de nieuwe merkcampagne eind september af te trappen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Koeman is de eerste bekende Nederlander die zal optreden in een reeks nieuwe tv-commercials. Met Koeman slaat Hak een nieuwe weg in om het domein van de 'eerlijke en heerlijke Hollandse maaltijd' te claimen.

related partner content for mobile comes here

Nicole Freid, marketingdirecteur van Hak, zegt dat Koeman naadloos in de nieuwe merkpositionering van Hak past. 'Hij spreekt een brede doelgroep aan. Ronald is nuchter, sympathiek en oer-Hollands en vergeet niet dat voor Ronald geldt: "what you see, is what you get". En dat geldt ook voor onze producten die binnen vijf minuten op tafel staan.'

Voor Koeman staat het merk dichtbij hem: “Ik ben van jongs af aan opgegroeid met de groenten van Hak en nog steeds staat bij ons elke week zeker één keer een lekkere Hollandse maaltijd met aardappelen, groenten en vlees op tafel.'

Hak heeft inmiddels de eerste tv-commercial met Koeman opgenomen in een echt Hollands rodekoolveld in het Noorden van het Land. Reclamebureau Etcetera tekende voor deze commercial die op 25 september wordt uitgezonden.

Eerder deze week dat Hak na ruim een kwart eeuw afscheid heeft genomen van reclamegezicht Martine Bijl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in