Overslaan en naar de inhoud gaan

Ribbink (TomTom) beste marketeer

Alexander Ribbink, chief operating officer van navigatiebedrijf TomTom, is gisteravond uitgeroepen tot Marketeer of the Year. Hij werd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De drie genomineerden presenteerden hun marketingcase gisteren tijdens de PIM Marketing Innovatiedag bij De Baak in Driebergen. Ribbink oogstte het meeste lof bij de jury vanwege de multimediale campagne waarmee de op het oog verzadigde markt van navigatieapparatuur werd opengebroken.

related partner content for mobile comes here

Ribbink dankte de jury ‘voor het gestelde vertrouwen’. ‘Ik voel het als een plicht om dit succes door te voeren’, zei hij in zijn dankwoord. Ondanks de recente beursgang (en bijbehorende publiciteit voor TomTom) had hij niet op de prijs gerekend.

Juryvoorzitter Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing) noemde alledrie genomineerden voorbeelden van innovatieve marketeers. ‘Geen twee procentjes erbij schrapen, maar echt een onderscheidende én succesvolle koers varen’, aldus Van Vugt.
Nespresso keerde de Nederlandse dip in de markt van espressoapparaten met de eigen Nespresso Club, terwijl Route Mobiel in drie maanden tijd 100.000 klanten binnensleepten voor een nieuwe pechdienst die de concurrentie aanging met monopolist ANWB.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in