Ribbink (TomTom) beste marketeer


De drie genomineerden presenteerden hun marketingcase gisteren tijdens de PIM Marketing Innovatiedag bij De Baak in Driebergen. Ribbink oogstte het meeste lof bij de jury vanwege de multimediale campagne waarmee de op het oog verzadigde markt van navigatieapparatuur werd opengebroken.
Ribbink dankte de jury ‘voor het gestelde vertrouwen’. ‘Ik voel het als een plicht om dit succes door te voeren’, zei hij in zijn dankwoord. Ondanks de recente beursgang (en bijbehorende publiciteit voor TomTom) had hij niet op de prijs gerekend.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Juryvoorzitter Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing) noemde alledrie genomineerden voorbeelden van innovatieve marketeers. ‘Geen twee procentjes erbij schrapen, maar echt een onderscheidende én succesvolle koers varen’, aldus Van Vugt.
Nespresso keerde de Nederlandse dip in de markt van espressoapparaten met de eigen Nespresso Club, terwijl Route Mobiel in drie maanden tijd 100.000 klanten binnensleepten voor een nieuwe pechdienst die de concurrentie aanging met monopolist ANWB.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid