Overslaan en naar de inhoud gaan

“Talpa dichtbij deals met adverteerders

Talpa zegt hard op weg te zijn rechtstreekse samenwerkingsovereenkomsten te sluiten met een aantal van de grootste Nederlandse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘We voeren met sommige van hen inmiddels gesprekken. Of dat ook allemaal deals worden weet ik natuurlijk niet, maar we “maken meters” zoals dat heet’, zegt Rozestraten tegen Adformatie. Hij neemt bewust de term founding partners niet in de mond: ‘Die term past niet bij de huidige tijdgeest. Men heeft belangstelling, maar er heerst ‒ logisch ‒ ook een “eerst zien, dan geloven”-mentaliteit.’

related partner content for mobile comes here

In de gesprekken met topadverteerders is naast reguliere spot advertising op Talpa tv ook ruim aandacht voor radio, internet en (participatie in) programmaformats. Bovendien zijn de gesprekken volgens Rozestraten ‘inhoudelijker en kwalitatiever’ van aard dan gebruikelijk in tv-land.

Unilever is als verwacht een van de partijen waarmee Talpa in gesprek is. Inmiddels zijn de veertig grootste adverteerders bezocht. Op 27 juni presenteert Talpa tv haar plannen aan de markt.

Ondertussen werden er voor de tv-zender overeenkomsten gesloten met Disney/Buena Vista, Columbia, RCV en Dutch Filmworks. Daarmee haalt de nieuwe tv-zender een aantal topfilms in huis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in