Nederland 2 in week 22 marktleider
Met een aandeel van 16,5 procent was Nederland 2 in week 22 marktleider op tv. Nederland 1 behaalde 11,5 procent en Nederland 3 5,5. Samen…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL Nederland scoorde 24,9 procent: RTL4 15,7, RTL5 4,2 en Yorin 5,0.
SBS Broadcasting kwam uit op 18,9 procent: SBS6 11,6, Net5 4,0 en Veronica 3,3 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De WK-kwalificatiewedstrijd Nederland-Roemenië was met 3,86 miljoen kijkers het best bekeken programma van afgelopen week. Het programma rondom het ‘Nee’ tegen de Europese grondwet trok 2,3 miljoen kijkers. Vermist was goed voor 2,17 miljoen kijkers, gevolgd door Studio Sport zondag met 2,1 miljoen belangstellenden. GTST van maandag werd door bijna 2 miljoen mensen bekeken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid