Prijs bepaalt niet langer winkelkeuze
Er staat een aardig nieuwsbericht op marketing-online.nl over consumenten die winkels niet meer louter afrekenen op prijs, maar ook op…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Er staat een aardig nieuwsbericht op marketing-online.nl over consumenten die winkels niet meer louter afrekenen op prijs, maar ook op zaken als imago, locatie, personeel en beleving.
Het onderzoek is uitgevoerd door TNS Nipo in opdracht van Cap Gemini. Waarom lezen winkeliers dit niet? Is meteen die prijsoorlog voorbij.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
'Winkelketens die zich niet heel duidelijk positioneren op genot, gemak of gewin, of een combinatie van die drie factoren, krijgen het heel moeilijk', aldus retailspecialist Bert Keizer van Capgemini.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSUit het onderzoek blijkt ook dat consumenten het winkelaanbod steeds sterker vinden vervlakken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid