Overslaan en naar de inhoud gaan

Prijs bepaalt niet langer winkelkeuze

Er staat een aardig nieuwsbericht op marketing-online.nl over consumenten die winkels niet meer louter afrekenen op prijs, maar ook op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er staat een aardig op over consumenten die winkels niet meer louter afrekenen op prijs, maar ook op zaken als imago, locatie, personeel en beleving.
Het onderzoek is uitgevoerd door TNS Nipo in opdracht van Cap Gemini. Waarom lezen winkeliers dit niet? Is meteen die prijsoorlog voorbij.

related partner content for mobile comes here

'Winkelketens die zich niet heel duidelijk positioneren op genot, gemak of gewin, of een combinatie van die drie factoren, krijgen het heel moeilijk', aldus retailspecialist Bert Keizer van Capgemini.

Uit het onderzoek blijkt ook dat consumenten het winkelaanbod steeds sterker vinden vervlakken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in