Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken zet Heineken in bij Champions League

Heineken heeft zijn contract met de UEFA voor de sponsoring van de Champions League met drie jaar verlengd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft zijn contract met de UEFA voor de sponsoring van de Champions League met drie jaar verlengd.

related partner content for mobile comes here

Het concern vervangt alleen wel zijn biermerk als blikvanger bij de Europese voetbalcompetitie door het merk Heineken. Dat heeft het drankenconcern vandaag bekendgemaakt.

Financiële details worden niet prijsgegeven, hebben partijen met elkaar afgesproken. Heineken wil wel kwijt dat het een deel van de 100 miljoen euro inzet, die het concern extra investeert in marketing en productontwikkeling.

Heineken vindt zijn internationale pilsmerk Heineken beter passen bij het globale karakter van de Champions League. De competitie trekt per seizoen wereldwijd meer dan 4 miljard televisiekijkers, aldus het concern.

Vooral in Azië-Pacific en Latijns-Amerika is het sportevenement steeds populairder geworden.
In die regio's heeft het merk Heineken, dat met ingang van het volgende seizoen wordt ingezet, een sterkere positie dan Amstel. Heineken is sinds 1994 sponsor van de Champions League.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in