Overslaan en naar de inhoud gaan

Top of flop: In Magazine

Het eerste entertainment glossy, inclusief televisiegegevens, is een feit. Dit beweert tenminste Quote Media, dat in opdracht van MTV…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het eerste entertainment glossy, inclusief televisiegegevens, is een feit. Dit beweert tenminste Quote Media, dat in opdracht van MTV Networks lanceerde, een weekblad met de combinatie van entertainment, glamour, mode, beauty, actualiteit, media en de televisiegegevens.

related partner content for mobile comes here

Hoofdredacteur Marte Kau licht de lancering toe: 'In het buitenland is de combinatie tijdschrift - televisiegids een bewezen concept. Het gidsgedeelte van In is heel anders dan wat we van de Nederlandse programmabladen gewend zijn: kleurrijker en overzichtelijker.'

Kau wil entertainmentnieuws op journalistieke wijze brengen. De drie pijlers zijn volgens haar entertainment, fashion en beauty, en media, met een grote nadruk op buitenlands entertainmentnieuws.
Wat denkt u, ?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in