Publieke zenders in week 15 op 32,3 pct
De publieke omroepen behaalden in week 15 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 32,3 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 27,8 procent en de SBS zenders 16,2 procent. In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 35,2 procent, de zenders van RTL Nederland 30,4 procent en de SBS zenders 19,0 procent. In week 15 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 179 minuten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De top-3 best bekeken programma's bestaat uit het NOS journaal van 20 uur en Studio Sport Eredivisie allebei uitgezonden op zondag 17 april en Ik hou van Holland van zaterdag 16 april.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBRON: Stichting KijkOnderzoek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid