Overslaan en naar de inhoud gaan

PrairieDogs: nieuwe bemiddelaar communicatiebranche

PrairieDogs is de naam van een nieuwe speler in de markt voor bemiddeling tussen organisaties en zelfstandige communicatieprofessionals.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Roley van Doorn en Marian van Hooij, oprichters van , vinden dat het 'hoog tijd is voor verandering in het huidige klimaat van "cv’s schuiven" tegen soms exorbitante tarieven'. Prairiedogs belooft 'oprechte toegevoegde waarde naar zowel de opdrachtgevers als de zelfstandig werkende communicatieprofessional'.

related partner content for mobile comes here

De organisatie is ook een community begonnen, PrairieDog Village. Daar kunnen professionals ervaringen delen, gesprekken over het vak voeren en praktijkcases doorlichten. ‘De bemiddeling van tijdelijke arbeidskracht is veelal koude handel. Het komt vaak voor dat de bemiddelaar de eigen kandidaat niet eens kent. Hoe is er dan een gedegen match mogelijk? Om deze situatie te doorbreken is het om te beginnen belangrijk dat je je mensen persoonlijk kent. En meer dan dat. Wij kennen de sterktes en zwaktes van onze PrairieDogs en weten binnen welke cultuur en structuur zij optimaal presteren en renderen. Daarbij houden wij contact met de opdrachtgever én de PrairieDog. Op vakinhoudelijk en menselijk vlak', aldus van Hooij.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in