Tia Maria zoekt nieuw campagnegezicht
Tia Maria is begonnen met de internationale social-mediacampagne 'Girl beyond the Mask', een ‘zoektocht naar het nieuwe gezicht van 2012’.
Het is bedoeling dat de vrouw die de 'Beyond the Mask'-competitie wint, ‘niet alleen beeldschoon is, maar ook dezelfde filosofie uit als het merk - verfijnd, speels en exotisch straalt’.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe zoektocht vindt plaats via Facebook.
Iedere vrouw (18-plus) die zich geroepen voelt, kan haar foto uploaden op Facebook.com/tiamariadrink.
Ze moet wel een Facebook-account hebben.
Facebook-bezoekers stemmen vervolgens op wie zij het geschiktst vinden. De vijf populairste meisjes winnen 1.000 pond en een portfolio fotoshoot.
Vervolgens kiest een jury tien finalisten voor het bijwonen van een casting waar de uiteindelijke winnares geselecteerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid