Overslaan en naar de inhoud gaan

Tia Maria zoekt nieuw campagnegezicht

Tia Maria is begonnen met de internationale social-mediacampagne 'Girl beyond the Mask', een ‘zoektocht naar het nieuwe gezicht van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is begonnen met de internationale social-mediacampagne 'Girl beyond the Mask', een ‘zoektocht naar het nieuwe gezicht van 2012’.

related partner content for mobile comes here

Het is bedoeling dat de vrouw die de 'Beyond the Mask'-competitie wint, ‘niet alleen beeldschoon is, maar ook dezelfde filosofie uit als het merk - verfijnd, speels en exotisch straalt’.

De zoektocht vindt plaats via Facebook.

Iedere vrouw (18-plus) die zich geroepen voelt, kan haar foto uploaden op .

Ze moet wel een Facebook-account hebben.

Facebook-bezoekers stemmen vervolgens op wie zij het geschiktst vinden. De vijf populairste meisjes winnen 1.000 pond en een portfolio fotoshoot.

Vervolgens kiest een jury tien finalisten voor het bijwonen van een casting waar de uiteindelijke winnares geselecteerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in