Publieke zenders in week 13 op 31,9 pct
De publieke omroepen behaalden in week 13 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld
marktaandeel van 31,9 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 26,3 procent en de SBS zenders 17,3 procent. In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 34,1 procent, de zenders van RTL Nederland 29,5 procent en de SBS zenders 20,8 procent. In week 13 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 185 minuten. De top-3 best bekeken programma's bestaat uit, respectievelijk, het NOS journaal van 20 uur op zondag 3 apil (Nederland 1), de EK kwalificatie wedstrijd Nederland-Hongarije op donderdag 31 maart (SBS 6) en Studio Sport Eredivisie op zondag 3 april (Nederland 1).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
BRON: Stichting Kijkonderzoek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid