Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL Nederland neemt Buienradar over

Buienradar vertegenwoordigt volgens RTL 'een grote waarde voor de digitale positie van RTL'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

RTL Nederland neemt de website Buienradar over, dat heeft het bedrijf donderdag bekendgemaakt. De twee partijen maken niet bekend wat de overname heeft gekost. Volgens Arno Otto, managing director digital media van RTL Nederland, is Buitenradar ,,een prachtig bedrijf dat een grote waarde vertegenwoordigt voor de digitale positie van RTL". Met de overname groeit het digitale bereik van RTL met 50 procent. RTL zegt dat het met dit bereik tot de vijf grootste digitale spelers van Nederland behoort. Buienradar, dat sinds 2006 bestaat, blijft een zelfstandig merk en blijft de content gratis aanbieden. Gemiddeld heeft de website 50 miljoen bezoeken en 4,8 miljoen unieke bezoekers per maand.

related partner content for mobile comes here

Bron: ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in