
V&D besloot hiertoe mede door de verkopen gedurende het 'Prijzencircus' op vd.nl. De webwinkel van het warenhuis behaalde tijdens deze kortingsperiode de hoogste omzet van non-foodartikelen van alle V&D's.
Het aantal bezoekers steeg ook flink tijdens de kortingsdagen; twintig procent ten opzichte van het hiervoor hoogste gemeten bezoekersaantal.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
Scheepens'We zijn positief verrast door dit resultaat', zegt topman Mark McKeon tegen Nuzakelijk. 'We hadden met de nieuwe service van online reserveren wel meer bezoekers verwacht dan vorig jaar, maar dit is een droomscore. We zien dat onze strategie zijn vruchten afwerpt.'
V&D heeft zijn strategische doelstellingen inmiddels naar boven bijgesteld: van honderd miljoen naar 125 miljoen euro online omzet in 2014, zo meldt de V&D-topman.
(via NUzakelijk.nl)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee