Overslaan en naar de inhoud gaan

V&D zet nog meer in op online verkoop

Warenhuisketen V&D steekt in verhoogd tempo meer geld in een verdere groei van de webwinkelactiviteiten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

V&D besloot hiertoe mede door de verkopen gedurende het 'Prijzencircus' op . De webwinkel van het warenhuis behaalde tijdens deze kortingsperiode de hoogste omzet van non-foodartikelen van alle V&D's.

related partner content for mobile comes here

Het aantal bezoekers steeg ook flink tijdens de kortingsdagen; twintig procent ten opzichte van het hiervoor hoogste gemeten bezoekersaantal.

'We zijn positief verrast door dit resultaat', zegt topman Mark McKeon tegen Nuzakelijk. 'We hadden met de nieuwe service van online reserveren wel meer bezoekers verwacht dan vorig jaar, maar dit is een droomscore. We zien dat onze strategie zijn vruchten afwerpt.'

V&D heeft zijn strategische doelstellingen inmiddels naar boven bijgesteld: van honderd miljoen naar 125 miljoen euro online omzet in 2014, zo meldt de V&D-topman.

(via NUzakelijk.nl)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in