Overslaan en naar de inhoud gaan

Keijzer weg bij twist, twist verdwijnt in Kobalt

Lot Keijzer vertrekt bij het digitale mediabureau twist, dat per direct wordt geïntegreerd bij moederbedrijf Kobalt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lot Keijzer vertrekt bij het digitale mediabureau , dat per direct wordt geïntegreerd bij moederbedrijf .

related partner content for mobile comes here

Zo laat Kobalt weten. Lot Keijzer, managing director en oprichter van twist, was vijf jaar werkzaam voor Kobalt, onder andere als interactive director.

Lot Keijzer in het persbericht over haar vertrek: ‘Het is jammer. Twist stond binnen 1 jaar in de Emerce top5 bureaus, we hebben een heel goed en leuk team gebouwd, dat graag nog verder wilde twisten. Door het vertrek van grote klanten en de recente overname loopt het anders. Het leek erop dat ik een rol binnen kobalt zou gaan vervullen, maar Marco Geeratz vervult deze nu zelf. Daarom heb ik besloten om te gaan.’

Twist werd twee jaar geleden opgericht. Kobalt kondigde toen aan met twist een 'nieuwe weg te willen inslaan'. Molblog stelde in dat kader .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in