Publieke zenders in week 11 op 37,8 pct
De drie publieke zenders hadden in week 11 samen een marktaandeel van 37,8 pct (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De vier zenders van RTL Nederland hadden 29,0 pct en de drie zenders van SBS Broadcasting behaalden een aandeel van 18,1 pct. Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 22,9 pct. RTL 4 had een aandeel van 15,7, SBS 6 was derde zender met 11,0 pct.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het NOS Journaal van gisteravond was met 3.312.000 kijkers het best bekeken programma van de week. De Reünie had 2.864.000 kijkers en was tweede. Studio Sport Eredivisie was goed voor 2.805.000kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid