Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Fonds Psychische Gezondheid

Fonds Psychische Gezondheid lanceert een campagne over de impact van psychische klachten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Je zal maar een vader, moeder, kind, partner, broer of zus hebben met een psychisch probleem. Dat heeft ook enorme impact op je eigen leven. Vanuit die gedachte ontwikkelde reclamebureau BBK/Door Vriendschap Sterker een nieuwe wervingscampagne voor het Fonds Psychische Gezondheid. In de campagne staan vier mensen centraal die uit eigen ervaring vertellen over leven met iemand die een psychisch probleem heeft.

related partner content for mobile comes here

De pay off: ‘Iedereen mentaal weerbaar’.

De campagne moet de relevantie van het benadrukken, maar het fonds wil zich met de campagne ook sterker positioneren als een goed doel waar je ook donateur van kunt worden.

De campagne bestaat uit buitenreclame, advertenties, radiocommercials en testimonial-films op de .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in