Overslaan en naar de inhoud gaan

Vattenfall met Nuon van N=5 naar DDB

Vattenfall, de vijfde grootste energieleverancier van Europa met als belangrijkste markten Zweden, Duitsland en Nederland, gaat per 1 april…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds juni 2009 heeft Vattenfall 49 procent van de aandelen in Nuon en vanaf 2015 zal Nuon een volledige dochter zijn. Over de einddatum van het contract tussen Nuon en N=5 wordt nog gesproken, zo zegt een woordvoerder van Nuon. De nu twee weken lopende ‘Ed en Eduard’-besparingscampagne van de hand van N=5 gaat intussen gewoon door.

related partner content for mobile comes here

DDB Amsterdam speelde een belangrijke rol in de pitch om het reclameaccount, waaraan naar verluidt op internationaal niveau ook werd meegedaan door Lowe, Saatchi&Saatchi, Euro RSCG en McCann.
De Vattenfall Group – van origine Zweeds – beoogt een nauwe samenwerking tussen de acht markten waarin ze opereert, met als doel een sterk Europees energiemerk te worden.
Dit Europese perspectief is de reden waarom de groep koos voor eenduidige samenwerking met DDB en IUM (in Nederland Universal Media).
Behalve in Zweden, Duitsland en Nederland opereert Vattenfall ook in het Verenigd Koninkrijk, Polen, België, Denemarken en Finland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in