Overslaan en naar de inhoud gaan

LinkedIn komt met nieuwsdienst LinkedIn Today

LinkedIn heeft de bètaversie van LinkedIn Today geïntroduceerd. Hiermee kunnen leden relevant nieuws van hun vakgenoten bekijken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Leden kunnen nu nieuwsberichten volgen en zien wat populair is binnen hun netwerk. Zo zien zij welk nieuws hun industrie dagelijks beïnvloedt en welk nieuws betrekking heeft op meerdere industrieën tegelijk. Ook kunnen leden tot 22 industrieën volgen waaronder internet, onroerend goed en non-profit. Verder hebben zij de optie om specifieke nieuwsbronnen te volgen, variërend van Financial Times tot Mashable. Hiermee worden de meest besproken headlines getoond per nieuwsbron en industrie.

related partner content for mobile comes here

'Met kunnen onze leden snel en gemakkelijk zien wat andere 90 miljoen professionals op LinkedIn lezen, delen en zeggen', zegt Deep Nishar, senior vice president Product en User experience bij LinkedIn. 'Het is een efficiënte manier om relevante informatie voor en over je werk te verzamelen en biedt de nodige insights om zakelijke beslissingen te nemen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in