Overslaan en naar de inhoud gaan

Cars Jeans in zee met Ilse DeLange

Het Nederlandse modemerk Cars Jeans en Ilse DeLange gaan samenwerken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het wordt geen standaardovereenkomst waarbij de artiest naam en gezicht ‘leent’ voor een publiciteitscampagne maar een samenwerking waarbij gebruik wordt gemaakt van elkaars creativiteit. Volgens de makers van Cars Jeans passen het spijkerbroekenmerk en Ilse de Lange goed bij elkaar omdat ze beiden ‘down to earth’ zijn.

related partner content for mobile comes here

'Ilse DeLange staat bij haar fans en het grote publiek bekend als een sympathieke, zelfbewuste jonge vrouw. Wars van sterallures en opsmuk maar juist heel basic en heel naturel. Iemand die ondanks haar succes zichzelf is gebleven en door haar open karakter heel benaderbaar en bereikbaar is. Cars Jeans staat bekend als "down to earth". Het DNA van het merk laat zich omschrijven als stoer met een vintage stijl', zo licht men toe in een persbericht.

Tijdens ‘adrenaline sessies’ – creatieve sessies in de designstudio van Cars Jeans – krijgt Ilse DeLange de gelegenheid om haar ideeën over kleding en styling te delen met de designers van het merk. Op deze manier moeten nieuwe designs ontstaan die de zangeres voor het eerst zal dragen tijdens haar live concert op 26 maart in het Gelredome.

De samenwerking tussen Cars Jeans en Ilse Delange en de ‘adrenaline sessions’ zijn real time te volgen op internet en via social media, en verder op en .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in