Cars Jeans in zee met Ilse DeLange


Het wordt geen standaardovereenkomst waarbij de artiest naam en gezicht ‘leent’ voor een publiciteitscampagne maar een samenwerking waarbij gebruik wordt gemaakt van elkaars creativiteit. Volgens de makers van Cars Jeans passen het spijkerbroekenmerk en Ilse de Lange goed bij elkaar omdat ze beiden ‘down to earth’ zijn.
'Ilse DeLange staat bij haar fans en het grote publiek bekend als een sympathieke, zelfbewuste jonge vrouw. Wars van sterallures en opsmuk maar juist heel basic en heel naturel. Iemand die ondanks haar succes zichzelf is gebleven en door haar open karakter heel benaderbaar en bereikbaar is. Cars Jeans staat bekend als "down to earth". Het DNA van het merk laat zich omschrijven als stoer met een vintage stijl', zo licht men toe in een persbericht.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTijdens ‘adrenaline sessies’ – creatieve sessies in de designstudio van Cars Jeans – krijgt Ilse DeLange de gelegenheid om haar ideeën over kleding en styling te delen met de designers van het merk. Op deze manier moeten nieuwe designs ontstaan die de zangeres voor het eerst zal dragen tijdens haar live concert op 26 maart in het Gelredome.
De samenwerking tussen Cars Jeans en Ilse Delange en de ‘adrenaline sessions’ zijn real time te volgen op internet en via social media, en verder op www.carsjeans.nl en www.ilsedelange.com.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid