Overslaan en naar de inhoud gaan

Brand yourself!

Laatst keek ik naar een boeiend programma over de overeenkomsten van een nieuwe liefde en een nieuw product. Ik was nogal verbaasd over de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De wetenschappers tonen aan dat mensen dezelfde fases met een nieuw product als met een nieuwe liefde doorlopen. Uit verschillende onderzoeken blijkt dat wij, de mensen, weinig divergentie tonen in emoties wat betreft een nieuw product of een nieuwe liefde. Zoals een product de fases van introductie, groei, volwassenheid en terugval doorloopt, zo doen wij dat ook met een nieuwe partner. Introductie product; het moment dat je de nieuwe liefde ontmoet. Groei; waarbij je aan elkaar snuffelt en naar elkaar toetrekt. Volwassenheid; gemakzuchtigheid, je volledig comfortabel voelen om met een gat in je sok naast je partner op de bank neer te ploffen. En terugval; waarbij je elkaar niets meer te melden hebt, de liefde sterft een zachte dood. Bij deze fase gaan we op zoek naar een nieuwe partner of product en bij gebrek aan vervanging blijven we er in hangen. Fascinerend!

related partner content for mobile comes here

Toen ik de workshop 'Personal Branding' van Molblog onder ogen kreeg, werd mijn nieuwsgierigheid weer aangewakkerd. Branding van jezelf in plaats van een product. Omdat ik nu weet dat er een dunne lijn is tussen deze twee, wilde ik dit meteen zelf testen. Mijn bevindingen over het resultaat van deze workshop wil ik dan ook graag met jullie delen. Hou Molblog dus in de gaten, want na 10 maart zal ik weer in het toetsenbord klimmen. Ik ben zeer benieuwd naar mijn lancering en het effect van de campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in