Overslaan en naar de inhoud gaan

Triesscheijn vertrekt bij Ara

Erik Triesscheijn vertrekt na 25 jaar bij Ara.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het vertrek vindt plaats ‘in goed overleg met het management van ARA en de directie van TBWA\’. Hij wordt opgevolgd door Paul Kroef. Kroef werkt bijna 10 jaar bij Ara als managing director van Ara Advertising, daarvoor werkte hij bij Publicis in Amsterdam en in Kiev. De directie zal verder bestaan uit Andy Mosmans (business development en strategie), Helmut Vleugels (creatie) en Alex van der Reek (financiën).

related partner content for mobile comes here

Het vertrek van Triesscheijn markeert volgens Kroef een nieuw ijkpunt voor Ara. ‘We staan bekend als bureau van themacampagnes voor bijvoorbeeld Zwitserleven, maar we zijn ook op het gebied van interactive aan het groeien. Dat willen we doorontwikkelen.’ Kroef erkent dat Ara Retail sterk onder druk staat door de samenvoeging van Super de Boer, klant van Ara, en Jumbo. ‘Daarom is het een goede tijd om de koers opnieuw te bepalen en de manschappen te bekijken.’

Triesscheijn gaat zijn energie en ervaring inzetten voor commerciële activiteiten als coach en adviseur binnen en buiten de communicatiebranche en voor maatschappelijke doelen. Hij blijft in die rol ook beschikbaar voor Ara en TBWA\. Triesscheijn bekleedde de afgelopen 25 jaar ook diverse bestuurlijke functies in Vea, Sire en Effie. Hij had ook zitting in het college van beroep van RCC.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in