Overslaan en naar de inhoud gaan

Calvin Klein's CKOne op je mobiel

Calvin Klein vierde met zijn unisex geurlijn CKOne hoogtij in de jaren '90. Voor onderbroekenmodel (en later acteur) Mark Walhberg was…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Calvin Klein vierde met zijn unisex geurlijn CKOne hoogtij in de jaren '90. Voor onderbroekenmodel (en later acteur) Mark Walhberg was het zijn grote doorbraak en CKOne in die jaren één van de best verkopede luchtjes. CK zet nu vol in op dit label en onder de gerestylde CKOne komt nu ook een kledinglijn te hangen. Om dit te promoten zet het bedrijf haar grootste digitale campagne ooit in.

related partner content for mobile comes here

Voor de campagne wordt ook mobiel ingezet. Er is ondermeer een native app ontwikkeld voor iPhone, Android en Symbian toestellen.

De gratis app staat alweer 2 weken in de App Store. De functionaliteiten zijn echter beperkt. De app werkt voornamelijk in combinatie met outdoor reclame en print advertenties. Door de ingebouwde Image Recognition en Augmented Reality features kun je op je mobiel content unlocken en vervolgens delen via je social media. De CKOne campagne start echter pas 1 maart.

De app had van mij wel iets meer content mogen hebben, waar je niet alsnog afhankelijk bent aan andere kanalen. Vaak heb je als merk immers maar één maal de kans om de experience bij de consument over te brengen.

;" title="3440.jpg&;">

- Posted on richardotto.nl using BlogPress from my iPhone

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in