(Campagne) Direct mail van TNT Post
Ogilvy bedacht de campagne. Zes kunstenaars (Andreas Preis, Arne van der Ree, Dorus Brekelmans, Symen Enkeling, Josefien Kooiman, Sylvan Steenbrink) gingen voor TNT Post aan de slag. Op (voor)deuren schilderden zij de bewoners in een heel persoonlijke stijl. Zo wil TNT laten zien dat achter iedere deur 'een uniek individu schuil gaat, dat je met direct mail ontvangers gericht en persoonlijk kunt bereiken, en dat ontvangers dm waarderen en hiervoor open staan'.
De brievenbus werd vrijgehouden voor de mond om de link te leggen met communiceren via de brievenbus. Op de deuren staan onder andere de moeder 'Denise', de ondernemer 'Karel' en de modebewuste consument 'Janneke'.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe campagne is te zien zijn via een speciale website, advertenties in marketing- en branchebladen, online bannering en een uiteraard via een mailing naar klanten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid