Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Direct mail van TNT Post

TNT Post startte recent een direct mail positioneringcampagne: 'Direct mail spreekt aan'. TNT Post hoopt hiermee adverteerders duidelijk te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ogilvy bedacht de campagne. Zes kunstenaars (Andreas Preis, Arne van der Ree, Dorus Brekelmans, Symen Enkeling, Josefien Kooiman, Sylvan Steenbrink) gingen voor TNT Post aan de slag. Op (voor)deuren de bewoners in een heel persoonlijke stijl. Zo wil TNT laten zien dat achter iedere deur 'een uniek individu schuil gaat, dat je met direct mail ontvangers gericht en persoonlijk kunt bereiken, en dat ontvangers dm waarderen en hiervoor open staan'.

related partner content for mobile comes here

De brievenbus werd vrijgehouden voor de mond om de link te leggen met communiceren via de brievenbus. Op de deuren staan onder andere de moeder 'Denise', de ondernemer 'Karel' en de modebewuste consument 'Janneke'.

De campagne is te zien zijn via een , advertenties in marketing- en branchebladen, online bannering en een uiteraard via een mailing naar klanten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in