Overslaan en naar de inhoud gaan

Telegraaf lanceert winkelplatform

De Telegraaf lanceert een nieuw winkelplatform, 'Uit winkelen' genaamd. Vanaf vandaag verschijnen elke donderdag drie nieuwe pagina’s in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het winkelplatform is een gezamenlijk initiatief van De Telegraaf en grote retailpartijen. Herman Bos, Marketing Director van Telegraaf Media Nederland, zegt in een persbericht: 'Retail adverteerders waarderen De Telegraaf al als advertentiemedium, maar nu kunnen we hen ook gericht Umfeld bieden. Er is onder adverteerders steeds meer vraag naar dit soort samenwerkingsverbanden. In de toekomst zullen wij ons dan ook vaker gaan richten op het gezamenlijk opzetten van dergelijke platforms voor specifieke adverteerders doelgroepen.'

related partner content for mobile comes here

Stella Ruisch, hoofdredactie De Telegraaf: 'Door onze betrokkenheid bij de jaarlijkse uitreiking van de retailjaarprijzen weten wij dat er veel valt te vertellen over de trends en ontwikkelingen in de wereld van het winkelen, bovendien stellen onze lezers die informatie zeer op prijs. Dus we zijn blij dat onze jarenlange wens om daarvoor meer ruimte in de krant te kunnen reserveren nu uitkomt.'Het platform wordt uitgebreid met een online sectie op Telegraaf.nl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in