Overslaan en naar de inhoud gaan

NOVA knipt en scheert communicatiebureau

Voor de tweede dag op rij berichtte NOVA (dag 1; #039;het akkoord van Schokland'">dag 2)over wat ze inmiddels Schoklandgate…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de tweede dag op rij berichtte NOVA (; ;het akkoord van Schokland&;">dag 2)over wat ze inmiddels Schoklandgate noemt (excuses, ik heb de woordspeling ook niet bedacht). Na de politieke reacties over specifiek de zaak Koenders wordt er ingezoomd op onder meer hetgeen voor die 750.000 euro is gedaan. Met de vraag of ambtenaren dat niet gewoon zelf kunnen doen: "Ambtenaren kunnen toch ook zo'n feestje in Schokland organiseren?". En wat blijft er dan over van 'ons' werk? Ga dan maar eens het nut van speeddaten verdedigen.

related partner content for mobile comes here

Natuurlijk, je moet altijd kritisch zijn op je eigen werk en het werk dat je uitbesteedt. Maar wat blijft er over als het nut van communicatie wordt besproken in de publieke opinie? De NOVA-uitzending gisteravond ging langs de randen van die publieke beoordeling. De invalshoek was de verantwoording van de 7,5 ton van BKB. En echt belachelijk werd het niet gemaakt. Maar toch voelde ik me er ongemakkelijk bij. Want tja, speeddaten. Tja, besloten, exclusieve bijeenkomst.

Is enthousiasme naar directie/ opdrachtgever dan genoeg? Of moet er meer bij komen? Zo ja, iemand suggesties?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in