Media / FEBRUARY 8, 2021 16:08 Alarmerende opening AD over burn-out jongeren schaadt zowel krant als PR-mensen Nieuwsartikel toont aan dat het te eenvoudig is om met een onderzoek publiciteit te krijgen.
Digital transformation / AUGUST 24, 2015 09:39 Wat moeten we in hemelsnaam met de persconferentie? De persconferentie is sleets geworden en dat is ook te zien aan de bezoekerscijfers
PR / MAY 7, 2015 15:29 Behaalde successen van het vak sneeuwen onder in Communicatie Nu #2 Nadruk op verandering leidt tot de vraag: Wat hebben we in hémelsnaam de afgelopen jaren zitten doen?
Carriere / FEBRUARY 17, 2015 15:33 Wat het afgaan van het #pgbalarm ons leert Het Telegraaf-artikel over #pgbalarm laat zien dat je altijd moeten blijven nadenken over wat je nu precies ziet.
Programmatic / NOVEMBER 11, 2014 07:30 Het terechte punt van de Sijthoff-jury Vooral communicatieadviseurs moeten zich de kritiek aantrekken.
Data & Insights / MARCH 10, 2014 20:57 ING Bank stelt iets voor: verontwaardiging op grote schaal in 3, 2, 1… Bank zitten zichzelf in de weg bij maatschappelijk relevante discussies.
Influencer marketing / FEBRUARY 2, 2014 20:18 Te mooi om niet waar te zijn De overeenkomst tussen Nieuwjaarsnacht, KLM en Syrië
Craft / NOVEMBER 7, 2013 10:10 Een woordvoerder en een 'stotter' Een woordvoerder die stottert, wel of geen probleem? De vraag wierp zich maandagochtend op, toen Tom van ’t Hek bij BNR Nieuwsradio…
Merkstrategie / NOVEMBER 7, 2013 10:10 Een woordvoerder en een 'stotter' Een woordvoerder die stottert, wel of geen probleem? De vraag wierp zich maandagochtend op, toen Tom van ’t Hek bij BNR Nieuwsradio…
Digital transformation / FEBRUARY 28, 2013 12:20 Koffiefilter Als boegbeeld wordt van de CEO bedrijfstrots verwacht. Uitlatingen die daar haaks op staan, zijn nieuws. Zoals wanneer De Telegraaf kopt:…