Mars-merknaam tijdelijk van verpakking
Met de actie wil het merk Nederlanders ‘positieve energie’ brengen. Mars is het eerste chocolademerk in Nederland dat tijdelijk de merknaam prominent van de verpakkingen haalt.
De actie maakt onderdeel uit van de multimediale campagne ‘Mars geeft je energie'. ‘Het geeft iedereen een goed gevoel om mensen in hun omgeving blij te maken. Bijvoorbeeld door bij iemand een Good Luck-reep in zijn of haar sporttas te stoppen vlak voor een belangrijke wedstrijd. Andersom zorgt het ontvangen van een vrolijke boodschap ook
voor een positief gevoel’, licht brandmanager de campagne toe.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaHet chocolademerk voert vanaf week 35 reclamespots op televisie, waarin beelden worden geschetst van mensen die wel wat positieve energie kunnen gebruiken. Op internet kunnen consumenten een gepersonaliseerde e-movie maken en die naar vrienden en bekenden sturen om ze op te vrolijken. Ook volgt er een mailing: Mars geeft bij elk multipack drie 'Feel Good' ansichtkaarten weg.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid