Overslaan en naar de inhoud gaan

Mars-merknaam tijdelijk van verpakking

De merknaam Mars verdwijnt tijdelijk uit de schappen. Deze week gaat Mars op alle losse repen de merknaam inwisselen voor woorden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de actie wil het merk Nederlanders ‘positieve energie’ brengen. Mars is het eerste chocolademerk in Nederland dat tijdelijk de merknaam prominent van de verpakkingen haalt.

related partner content for mobile comes here

De actie maakt onderdeel uit van de multimediale campagne ‘Mars geeft je energie'. ‘Het geeft iedereen een goed gevoel om mensen in hun omgeving blij te maken. Bijvoorbeeld door bij iemand een Good Luck-reep in zijn of haar sporttas te stoppen vlak voor een belangrijke wedstrijd. Andersom zorgt het ontvangen van een vrolijke boodschap ook
voor een positief gevoel’, licht brandmanager de campagne toe.

Het chocolademerk voert vanaf week 35 reclamespots op televisie, waarin beelden worden geschetst van mensen die wel wat positieve energie kunnen gebruiken. Op internet kunnen consumenten een gepersonaliseerde e-movie maken en die naar vrienden en bekenden sturen om ze op te vrolijken. Ook volgt er een mailing: Mars geeft bij elk multipack drie 'Feel Good' ansichtkaarten weg.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in