Stadspromotie: Parijs gooit het op de liefde


Toch is bij dit soort pr/ promotie van een stad, het onderscheidend vermogen het meest relevant. Waar wil je dat jouw stad aan herinnerd wordt?
Kreeg via Adrants een opmerkelijke stukje Parijs promotie. Zie het bijgaand plaatje van zoenende rugby-ers. Het moge duidelijk zijn "The capital of Love" probeert zijn reputatie waar te maken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNu terug naar I AMsterdam. Wat moet ik mij als toerist herinneren na een bezoek aan de stad Amsterdam?
Zijn dat de clichés: Red Light, Drugs, Gay Capital of Europe, de feesten ? Of juist het correctere beeld: Canals, old city, Windmills & Wooden shoes van de Zaanse Schans?
Beste molbloggers jullie mening graag: Amsterdam in 1 woord... (doe maar in het English)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid