Overslaan en naar de inhoud gaan

Stadspromotie: Parijs gooit het op de liefde

Ben zelf zeker voorstander van goede stadspromotie. Toerisme leeft bij de gratie van de perceptie. Door goede campagnes en PR kan je dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Toch is bij dit soort pr/ promotie van een stad, het onderscheidend vermogen het meest relevant. Waar wil je dat jouw stad aan herinnerd wordt?

related partner content for mobile comes here

Kreeg via een opmerkelijke stukje Parijs promotie. Zie het bijgaand plaatje van . Het moge duidelijk zijn "The capital of Love" probeert zijn reputatie waar te maken.

Nu terug naar I AMsterdam. Wat moet ik mij als toerist herinneren na een bezoek aan de stad Amsterdam?

Zijn dat de clichés: Red Light, Drugs, Gay Capital of Europe, de feesten ? Of juist het correctere beeld: Canals, old city, Windmills & Wooden shoes van de Zaanse Schans?

Beste molbloggers jullie mening graag: Amsterdam in 1 woord... (doe maar in het English)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in