Overslaan en naar de inhoud gaan

Eneco naar DDB Amsterdam

Na een Europese aanbestedingsprocedure van ruim vier maanden heeft Eneco Energie besloten haar reclamediensten onder te brengen bij DDB…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aan de laatste fase van de selectieprocedure namen de drie bureaus Publicis Amsterdam, DDB Amsterdam en Doom & Dickson deel. In april stapte FHV BBDO om principiële redenen uit de pitch, waarna Publicis, Doom & Dickson en DDB overbleven. Naar verluidt zou ook LG&F betrokken zijn geweest bij de pitch.

related partner content for mobile comes here

Op basis van alle gunningcriteria, waaronder het gepresenteerde creatieve werk, strategie en de financiële propositie, beoordeelde de selectiecommissie uiteindelijk DDB Amsterdam als beste bureau.
Conink Consultants en Brackmann Aanbestedingsspecialist hebben de Europese aanbestedingsprocedure begeleid. Naar verwachting start DDB Amsterdam komende maand met haar werkzaamheden voor Eneco Energie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in