Neboko Retail wint KLM Retail-pitch
De pitch voor een nieuwe koers voor het inflight shopping magazine van KLM was uitgeschreven onder vijf bureaus.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Inmiddels is het eerste Holland Herald Magazine verschenen met daarin het vernieuwde tax-free assortiment dat vanaf nu de naam ‘KLM Sky High Collection' draagt. \Neboko Retail tekende voor de strategie, naamgeving en een nieuwe, geïntegreerde, design aanpak – van fotografie tot verpakking.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Credits
Creatie: Joppe Thielens en Christian Peeters
Strategie: Marc Leurs en Mijntje Cuypers
Account : Inge Ligthart, Klaas Knol en Nina Cijsouw
Klant: Eline Gamino-Lebens (KLM)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid