Overslaan en naar de inhoud gaan

NRC levert branche inzichten voor adverteerders

NRC Media zegt met de 'Insights' in te spelen op de behoefte van adverteerders om een zo effectief mogelijke marketing- en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

NRC Media maakt vijftien branches inzichtelijk met Insights. Dat maakt de uitgever bekend middels een persbericht.

related partner content for mobile comes here

Op nrcmedia.nl/insights kunnen adverteerders vanaf vandaag gedetailleerde en relevante informatie over vijftien verschillende branches vinden.

Ieder van deze gratis brancherapporten, getiteld Insight, biedt inzichten in zaken als omvang, samenstelling en interesses van consumentengroepen in specifieke sectoren.

NRC Media: 'Met de serie Insights positioneert NRC Media zich nóg sterker als kennispartner voor adverteerders en mediabureaus.'

De Insights zijn beschikbaar in de sectoren Charitatief, Energie, Films en Boeken, FMCG, Horeca, Luxury en Lifestyle, Opleiding en Ontwikkeling, Overheden en Non-profit, Retail en Toerisme.

Eerder al waren de informatieve Insights beschikbaar in de branches Automotive, ‘Consumentenelektronica, ICT & Telecom’, Financiële dienstverlening, Kunst en Cultuur en Zakelijke dienstverlening. Deze zijn geactualiseerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in