Overslaan en naar de inhoud gaan

LiefdesMerk

Lovebrands is een mooie kreet van de Australische Saatchi&Saatchi director. Ik moest er aan denken toen van de week enkele voorvallen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

We kregen het natuurlijk over de nieuwe iPhone 4 en de gebreken zowel aan deze nieuwe Apple loot als ook de schutterende icoon Steve Jobs die met een smart Phone condoom als mondhoudertje voor niet te verhullen gebreken kwam. Mijn klant begreep mijn onbegrip voor zoveel Merkleed maar bij mijn klant zorgde dat niet voor een deuk in zijn relatie met het Merk A.

related partner content for mobile comes here

Liefde maakt blind dacht ik maar ook dat je als Merk van zo’n relatie met je Consumens alleen maar kan dromen. Welk Merk zou niet zo’n relatie willen hebben?
Heel wat Merken doen namelijk hun uiterste best om bijna dagelijks aan een scheiding te werken met hun geliefden, de Consumens. Natuurlijk laat het maatschappelijk leven zien dat scheiden van relaties dagelijkse en massale kost is. Niemand kijkt er van op als je op een volgende feestje er plotseling een nieuwe aanhang bij hebt gekregen.

We stappen net zo makkelijk van het ene Merk over op het andere als in relaties tussen geliefden. Degene die hun Merk trouw blijven doen dat vaak uit gemak of gewoonte. Maar toch, Merken zouden heel wat kunnen leren om hun relatie met de Consumens te verbeteren of te belonen. Tegen de maatschappelijke trend in. Dus Merk, hou van je Consumens.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in