LiefdesMerk
We kregen het natuurlijk over de nieuwe iPhone 4 en de gebreken zowel aan deze nieuwe Apple loot als ook de schutterende icoon Steve Jobs die met een smart Phone condoom als mondhoudertje voor niet te verhullen gebreken kwam. Mijn klant begreep mijn onbegrip voor zoveel Merkleed maar bij mijn klant zorgde dat niet voor een deuk in zijn relatie met het Merk A.
Liefde maakt blind dacht ik maar ook dat je als Merk van zo’n relatie met je Consumens alleen maar kan dromen. Welk Merk zou niet zo’n relatie willen hebben?
Heel wat Merken doen namelijk hun uiterste best om bijna dagelijks aan een scheiding te werken met hun geliefden, de Consumens. Natuurlijk laat het maatschappelijk leven zien dat scheiden van relaties dagelijkse en massale kost is. Niemand kijkt er van op als je op een volgende feestje er plotseling een nieuwe aanhang bij hebt gekregen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisWe stappen net zo makkelijk van het ene Merk over op het andere als in relaties tussen geliefden. Degene die hun Merk trouw blijven doen dat vaak uit gemak of gewoonte. Maar toch, Merken zouden heel wat kunnen leren om hun relatie met de Consumens te verbeteren of te belonen. Tegen de maatschappelijke trend in. Dus Merk, hou van je Consumens.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid