La Place pakt klantenservice op
V&D’s restaurantformule La Place gaat vanaf december 2012 zelfstandig zijn klantenservice oppakken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Waar voorheen klantvragen via de servicelijn van V&D liepen, kan de klant nu rechtstreeks terecht bij La Place.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het insourcen van de klantenservice is essentieel voor de groeistrategie, Droes Prinsen, Manager Commerciële Services La Place: ‘ Tevreden klanten worden een directe graadmeter voor de prestaties. Wij willen dat onze gasten via onze klantenservicekanalen goed en snel geholpen worden.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHMS Contact Centers is aangetrokken om La Place te ondersteunen in dit traject, op strategisch en operationeel niveau.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid