Overslaan en naar de inhoud gaan

Z24.nl lanceert 'expert concept' voor branded content

Bedrijven hebben vaak een schat aan nuttige informatie die grotendeels ongedeeld blijft. Z24.nl wil die content ontsluiten en legt daarom…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

OmnicomMediaGroup adviseerde bij de ontwikkeling van een concept, waarmee bedrijven hun kennis en expertise kunnen ontsluiten voor hun doelgroep. Het concept is gericht op adverteerders met het mkb als doelgroep. Doel is die adverteerder neer te zetten als expert binnen een bepaald domein, zoals bijvoorbeeld human recources, energie of finance.

related partner content for mobile comes here

'Als grootste site voor het MKB weten we dat je ondernemers alleen kunt boeien met nieuws en relevante informatie', zegt Arend van den Berg, uitgever/hoofdredacteur van Z24. 'Z24 heeft het nieuws, maar bedrijven hebben vaak een schat aan nuttige informatie die grotendeels ongedeeld en dus onbenut blijft. Wij gaan helpen die content te ontsluiten want content marketing zal steeds belangrijker worden. Daarom creëren wij nu een manier om op geloofwaardige en authentieke manier contact te leggen met de MKB-doelgroep.'

'Wij gaan daarin verder dan enig ander concept in de markt. We zijn nu in gesprek met grote adverteerders voor een beperkt aantal echte partnerships.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in