Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma Media neemt belang in SB Commerce

Sanoma Media neemt een belang in e-commerce organisatie SB Commerce. Na Fashionchick, Kieskeurig en Startpagina versterkt Sanoma Media haar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

E-commerce is een groeimarkt waar Sanoma kansen ziet met het bestaande portfolio, zegt performance based director Sander ten Dam van Sanoma Media in een persbericht. 'Door onze ervaringen in lead generation (Startpagina.nl), price comparison (Kieskeurig.nl) en classifieds (Autotrader) hebben we veel kennis opgebouwd rondom het aanbieden van relevante online content.'

related partner content for mobile comes here

Ten Dam vervolgt: 'Nieuwe Sanoma-brede e-commerce initiatieven krijgen steeds meer vorm. Succesvolle sites worden uitgerold naar andere landen, we gaan partnerships aan en doen acquisities. Een belang in SB Commerce – eigenaar van o.a. de webwinkel voor-thuis.nl – is dan ook een logisch gevolg.' SB Commerce, gevestigd in Amersfoort en Leiden, is een snelgroeiende full service e-commerce organisatie met ruim vijftig webwinkels en een groot bereik in woonartikelen, gadgets en cadeaus.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in