Overslaan en naar de inhoud gaan

SEAT komt met autoparfumlijn

Nederlandse vrouwen zouden graag geurtjes kopen voor hun auto, om deze van binnen lekker(der) te laten ruiken. Automerk Seat heeft hier…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaar dat het nu samen met interieurgeurenspecialist Millefiori een autoparfumlijn lanceert: ‘Perfect Mood for Mii’ geheten. Het is in drie geuren te krijgen: ‘Flirty’, ‘Energetic’ en ‘Relaxed’.

related partner content for mobile comes here

SEAT deed onderzoek onder 750 Nederlands vrouwen, waarbij hun gemoedstoestand onderweg centraal stond. Geur blijkt hierbij een factor van belang. Bijna zestig procent van de vrouwen vindt de auto met grote regelmaat onaangenaam ruiken en zou, om deze geur te verdrijven, een passend autoparfum willen aanschaffen. 92 procent van de ondervraagde vrouwen overweegt een autoparfum aan te schaffen als dit leidt tot een meer ontspannen en prettiger rijbeleving.

De lancering van de autoparfumlijn is een laatste onderdeel van een campagne voor de Seat Mii. In de campagne wordt de nadruk gelegd op me-time (‘tijd voor jezelf’), waarvan in de auto zitten volgens Seat onderdeel van kan zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in