SEAT komt met autoparfumlijn


Vandaar dat het nu samen met interieurgeurenspecialist Millefiori een autoparfumlijn lanceert: ‘Perfect Mood for Mii’ geheten. Het is in drie geuren te krijgen: ‘Flirty’, ‘Energetic’ en ‘Relaxed’.
SEAT deed onderzoek onder 750 Nederlands vrouwen, waarbij hun gemoedstoestand onderweg centraal stond. Geur blijkt hierbij een factor van belang. Bijna zestig procent van de vrouwen vindt de auto met grote regelmaat onaangenaam ruiken en zou, om deze geur te verdrijven, een passend autoparfum willen aanschaffen. 92 procent van de ondervraagde vrouwen overweegt een autoparfum aan te schaffen als dit leidt tot een meer ontspannen en prettiger rijbeleving.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe lancering van de autoparfumlijn is een laatste onderdeel van een campagne voor de Seat Mii. In de campagne wordt de nadruk gelegd op me-time (‘tijd voor jezelf’), waarvan in de auto zitten volgens Seat onderdeel van kan zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid