ADCN en Q music organiseren radioworkshop


Tony Hertz brengt dan zijn internationaal rondreizende workshop ‘The 7 Secrets of Creative Radio Advertising’ in Club ADCN op het Westergasterrein. Hertz is voormalig creative director bij onder andere McCann-Erickson in Tokio, Brussel en Birmingham. ADCN en Q music zeggen dat hij met zijn extreme passie voor radio (en alle andere vormen van audio) er alles aan doet om de creativiteit van radiocommercials over de hele wereld te verbeteren.
Naast zijn meervoudig optreden als jurylid van de Cannes Lions, panellid van de D&AD Radio in 2011 en voorzitter van de Clio Awards Radio jury is Hertz eigenaar en oprichter van ‘The Radio Operators’ en ‘Hertz:Radio’. Hij was goed voor een groot aantal radioprijzen, waaronder de belangrijkste; de D&AD Black én Yellow Pencils. Lode Schaefer zegt over Hertz: ‘Tony behandelt radio zoals het hoort: als een visueel medium.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMeer informatie over de workshop op. www.adcn.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid