Overslaan en naar de inhoud gaan

ADCN en Q music organiseren radioworkshop

Art Directors Club Nederland en Q music halen op 29 november Tony Hertz naar Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tony Hertz brengt dan zijn internationaal rondreizende workshop ‘The 7 Secrets of Creative Radio Advertising’ in Club ADCN op het Westergasterrein. Hertz is voormalig creative director bij onder andere McCann-Erickson in Tokio, Brussel en Birmingham. ADCN en Q music zeggen dat hij met zijn extreme passie voor radio (en alle andere vormen van audio) er alles aan doet om de creativiteit van radiocommercials over de hele wereld te verbeteren.

related partner content for mobile comes here

Naast zijn meervoudig optreden als jurylid van de Cannes Lions, panellid van de D&AD Radio in 2011 en voorzitter van de Clio Awards Radio jury is Hertz eigenaar en oprichter van ‘The Radio Operators’ en ‘Hertz:Radio’. Hij was goed voor een groot aantal radioprijzen, waaronder de belangrijkste; de D&AD Black én Yellow Pencils. Lode Schaefer zegt over Hertz: ‘Tony behandelt radio zoals het hoort: als een visueel medium.’

Meer informatie over de workshop op. www.adcn.nl

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in