Overslaan en naar de inhoud gaan

Amsterdam EXPO kiest voor mediabureau ZIGT

Mediabureau ZIGT gaat de marketingactiviteiten verzorgen van Amsterdam EXPO, een expositieruimte van bijna 3000 m2 waar de komende jaren…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf 29 november 2012 is Nederland een nieuwe dag-attractie rijker. Aan de Amsterdamse Zuidas wordt Amsterdam EXPO geopend, een expositieruimte van bijna 3000 m2 waar de komende jaren tentoonstellingen van wereldniveau worden geprogrammeerd. Na een bureauoriëntatie heeft Amsterdam EXPO besloten om mediabureau ZIGT te vragen voor de opzet en ondersteuning van diverse marketingactiviteiten. Op dit moment wordt er gewerkt aan de campagne rondom de tentoonstelling Toetanchamon, zijn graf en zijn schatten, die op 29 november de deuren opent voor het publiek.

related partner content for mobile comes here

De campagne voor Toetanchamon, zijn graf en zijn schatten zal op veel plekken zichtbaar worden gedurende de komende weken. Onder meer een partnership met National Geographic Channel, veel buitenreclame in Amsterdam en omgeving, een voorverkoopactie met SBS6 en Veronica Magazine en een 8 pagina special over Toetanchamon bij de Telegraaf van 29 november maken onderdeel uit van de campagne.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in