Overslaan en naar de inhoud gaan

VPRA ontwikkelt benchmark voor pr- en communicatieadviesbureaus

De VPRA heeft samen met Compare to Compete de PR-benchmark opgesteld voor pr- en commmunicatieadviesbureaus.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze benchmark wil public relations- en communicatieadviesbureaus inzicht in de eigen markt. De benchmark geeft bureaus onder andere antwoord op vragen als: Wat zijn onze sterke en zwakke punten ten opzichte van onze concurrenten? Hoe staat het met mijn tarieven ten opzichte van andere bureaus? Uit welke sectoren halen zij hun meeste omzet? Betaal ik mijn medewerkers meer of minder dan de markt?

related partner content for mobile comes here

David Gribnau, voorzitter van de VPRA: “Met deze benchmark hebben we een mooi middel in handen die onze sector vooruit kan helpen. In eerste instantie wordt de benchmark beschikbaar voor alle VPRA-leden, maar het is onze bedoeling om dit instrument in de toekomst ook aan te bieden aan niet-VPRA-leden. Hoe meer public relations- en communicatieadviesbureaus immers meedoen, des te waardevoller de data.”

De VPRA roept al haar leden op om uiterlijk 20 november de eerste benchmark in te vullen. De eerste twee rapportages worden gratis aangeboden door Compare to Compete.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in