Overslaan en naar de inhoud gaan

SJP reikt vijf Magneten uit

De jury van de Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) heeft vijf Magneten uitgereikt aan Young Works, ARA M/V, Steam/Maximum,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Magneten werden uitgereikt tijdens de Employer Branding Experience 2012 in het Circustheater te Scheveningen. De SJP beloont jaarlijks creativiteit in arbeidsmarktcommunicatie. Vorig jaar werden nog acht Magneten uitgereikt.

related partner content for mobile comes here

De lat ligt hoog en dat maakt de Magneet tot meest begeerde prijs in arbeidsmarktcommunicatie. Ook dit jaar was de jury van creatieven, strategen en opdrachtgevers kritisch. Van de 54 inzendingen werden er 14 genomineerd en 5 bekroond.

De Magneten gingen naar:

Creativiteitsjury
Ahold Europe; Gewoon bij Albert Heijn – Young Works
De Koninklijke Luchtmacht; Base X-deel2 – ARA M/V
Ministerie van Defensie; Technicus bij Defensie, je moet het maar kunnen – Steam/Maximum
Achmea; Achmea betrekt haar klanten bij werving trainees – De PersoneelZaak

Efffectiviteitsjury
PostNL; Postbezorger, deel van je leven – Publicis Personeel

SJP-voorzitter Hans Kroonen: 'De SJP ziet creativiteit als strategisch HR instrument binnen het spectrum van Employer Branding. Het bouwen aan een sterk werkgeversmerk, relaties aangaan met je belangrijkste doelgroepen, interne communicatie, het recruiten van talent. Talent dat past bij het DNA van je organisatie en daar iets aan toevoegt. Het vinden van dat DNA legt de basis voor je onderscheidend vermogen, maar gaat pas werken als je het relevant en creatief kunt vertalen.'

De uitreiking had dit jaar een ander karakter. De winnaars gaven een korte presentatie over de achtergronden van de winnende case. En de juryvoorzitter deed voor iedere winnaar verslag van het juryproces.

Jong Talent
De SJP schrijft ieder jaar een wedstrijd uit onder studenten. Met het doel jonge creatieven kennis te laten maken met arbeidsmarktcommunicatie. Dit jaar was de opdracht jongeren te interesseren voor het vak kapper. Een van de ambachtelijke beroepen waar, met name in de provincie, grote tekorten worden verwacht. De winnaars waren Alvin de Groot en Joris van der Vorst van de Junior Academie voor Art Direction met de campagne ‘Welke geschiedenis ga jij knippen?’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in