Overslaan en naar de inhoud gaan

Duurzaamheidscampagne KPN

KPN heeft een nieuwe corporate campagne gelanceerd met het thema 'Het netwerk dat geeft om Nederland'. De campagne werd gemaakt door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

KPN zegt mee te bouwen aan een duurzame toekomst; het bedrijf haalt 100% van zijn energiebehoefte uit groene stroom, investeert in thuiswerkmogelijkheden, technologische toepassingen in de zorg, veilig internet voor kinderen en nog meer.

related partner content for mobile comes here

Dit wordt getoond in de nieuwe campagne, die bestaat uit printuitingen en een . Daarin vertelt het bedrijf niet alleen wat het doet, maar roept mensen op mee te doen. Duurzaamheid en het besparen van energie was het eerste thema. Deze week staat het KPN Mooiste Contact Fonds centraal.

Credits
Klant: Aline van Keulen, Elizabeth Goos-Roozendaal (KPN)
Bureau: TBWA\Neboko

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in