Overslaan en naar de inhoud gaan

Gouden LIA voor Tribal en Publicis

Publicis en Tribal DDB hebben ieder goud en zilver gewonnen bij de 27e London International Awards.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Publicis won goud voor de geintegreerde ALS-campagne ‘Ik ben al dood’. Dezelfde campagne werd bekroond in de Film-categorie. Tribal DDB won goud in Digital (Microsites) voor ‘Obessed with sound’ en zilver in de Film-categorie.
Andere Nederlandse campagnes die in de prijzen vielen:
- Y&R Amsterdam: zilver in Digital (viral) voor LG Thief
- Sizzer Amsterdam: Brons in TV/Cinema/Online film (muziek) voor Underscore for Adidas titel ‘Tomorrow Starts Now’ en Brons voor TV/Cinema/Online Film (muziek) – Adaptatie voor Martini titel ‘Luck is an Attitude’

related partner content for mobile comes here

De jury reikte in totaal vijf Grand LIA’s uit aan:
- CP+B, Boulder: Integrated Campaign voor American Express ‘Small Business Gets an Official Day’
- R/GA, New York: Grand LIA Non-Traditional voor Nike ‘Nike+ FuelBand’
- BETC, Paris: Grand LIA TV/Cinema/Online Film voor Canal+ titled ‘The Bear’ (geregisseerd door Matthijs van Heijningen jr).
- Creative Artists Agency, Los Angeles en Duotone Audio Group, New York TV/Cinema/Online Film - Music for Chipotle titled ‘Back to the Start’
serviceplan, Munchen: Radio voor Voluntary Humanitarian Organisation titled ‘Radio Ghosts’

BBDO werd Network of the Year bij de LIA awards. R/GA Agency of the Year, Soixante Quinze Production Company of the Year en The Mill Post Production Company of the Year.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in