Gouden LIA voor Tribal en Publicis
Publicis won goud voor de geintegreerde ALS-campagne ‘Ik ben al dood’. Dezelfde campagne werd bekroond in de Film-categorie. Tribal DDB won goud in Digital (Microsites) voor ‘Obessed with sound’ en zilver in de Film-categorie.
Andere Nederlandse campagnes die in de prijzen vielen:
- Y&R Amsterdam: zilver in Digital (viral) voor LG Thief
- Sizzer Amsterdam: Brons in TV/Cinema/Online film (muziek) voor Underscore for Adidas titel ‘Tomorrow Starts Now’ en Brons voor TV/Cinema/Online Film (muziek) – Adaptatie voor Martini titel ‘Luck is an Attitude’
De jury reikte in totaal vijf Grand LIA’s uit aan:
- CP+B, Boulder: Integrated Campaign voor American Express ‘Small Business Gets an Official Day’
- R/GA, New York: Grand LIA Non-Traditional voor Nike ‘Nike+ FuelBand’
- BETC, Paris: Grand LIA TV/Cinema/Online Film voor Canal+ titled ‘The Bear’ (geregisseerd door Matthijs van Heijningen jr).
- Creative Artists Agency, Los Angeles en Duotone Audio Group, New York TV/Cinema/Online Film - Music for Chipotle titled ‘Back to the Start’
serviceplan, Munchen: Radio voor Voluntary Humanitarian Organisation titled ‘Radio Ghosts’
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaBBDO werd Network of the Year bij de LIA awards. R/GA Agency of the Year, Soixante Quinze Production Company of the Year en The Mill Post Production Company of the Year.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid