TBWA bundelt social in Neboko Smarts
TBWA\ brengt de expertise social media onder in \Neboko Smarts. De nieuwe tak wordt samengevoegd met TBWA\Busted.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Smarts staat voor social media arts en is onderdeel van het TBWA\Smarts-netwerk met vestigingen in meer dan 30 landen. Het nieuwe bureau staat onder leiding van Anton-Jan Thijssen (voorheen TBWA\Busted) en Olger Smit (digital strategy director Neboko, voorheen OMD). Het nieuwe bureau is onderdeel van TBWA\Neboko en gaat van start met 10 mensen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Simon Neefjes (links op de foto), CEO TBWA over de nieuwe stap: 'De vraag om social binnen de totale marketing te integreren neemt steeds meer toe.' \Neboko Smarts gaat samenwerken met de andere TBWA-onderdelen: TBWA\Neboko, -Retail en Downtown.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid