
Het Finse mediaconcern heeft in Nederland (Sanoma Media) in het mediasegment de omzet in het derde kwartaal met 0,3 procent zien dalen tot 173,5 miljoen euro.
Het gaat niet goed met de losse verkoop van tijdschriften. Deze daalde volgens het concern 'duidelijk', terwijl de omzet uit abonnementen stabiel bleef. Sanoma schat dat de Nederlandse televisie-advertentiemarkt in het derde kwartaal met ongeveer 7 procent kromp. De advertentiemarkt voor tijdschriften daalde met zo'n 13 procent.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeIn totaal daalde de omzet van het concern in het derde kwartaal met 4 procent tot 600 miljoen euro. De operationele winst, exclusief eenmalige posten, steeg met 3 procent tot 80 miljoen euro. Sanoma is naast Nederland verder vooral actief is in Finland, België en Rusland,
Bron: ANP
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee