Finalisten Nima Awards 2012 bekend
Er zijn diverse categorieën waarin finalisten zijn gekozen:
- Marketing Company
De beste marketingorganisatie levert over een middellange periode een constante hoogwaardige prestatie die zich enerzijds vertaald heeft in stijgende bedrijfsresultaten, en anderzijds binnen de ‘BV Marketing Nederland’ in het oog springt en een voorbeeldfunctie bekleedt.
De finalisten in deze categorie:
• Coolblue
• Efteling
• Unilever
• Rituals
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
- Marketing Launch
De lancering van het jaar inspireert met een onderscheidende introductie in de Nederlandse markt met aantoonbaar goede (begin-)resultaten. De finalisten in deze categorie hebben met hun lancering iets toegevoegd aan het domein/speelveld waarin het gelanceerd is. Ze hebben op effectieve wijze marktpositie verworven door ofwel op unieke wijze te voorzien in een behoefte of een nieuwe behoefte te creëren.
De finalisten in deze categorie:
• Hago Next
• 2theloo
• De Vegetarische Slager
- Marketing Turnaround
De finalisten in de categorie Marketing Turnaround inspireren door in de huidige tijdgeest opnieuw relevantie en actualiteit te creëren voor de (nieuwe) doelgroep/gebruikersgroep van de betreffende organisatie.
De finalisten in deze categorie:
• Het Scheepvaartmuseum
• Hunkemöller
Nima Oeuvreprijs Marketing Personality
Dit jaar zal Nima ook een oeuvreprijs toekennen aan een bekende marketing personality. De marketing personality is unaniem door de jury gekozen en is een inspiratiebron die voor zijn/haar omgeving functioneert als ‘enabler’. Wie de Marketing Personality is, onthult Nima pas op de avond zelf.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid